Moja lista blogów

środa, 24 lipca 2013

Mała metamorfoza

Przyszły ciepłe dni a wraz z nimi chęć na zmiany..długo przeglądałam sklepy internetowe w poszukiwaniu tapety moich marzeń do przedpokoju..wahałam się pomiędzy kilkoma z serii PIP Eijfinger..wszystkie są śliczne, pełne kolorów i kwiatów..
Nasz przedpokój był dość ciemny..na prawie czarnym tle wyłaniały się beżowe kwiaty..ale po kilku latach motyw i kolor zaczął nas przytłaczać..a ja kocham biel oraz jasne pomieszczenia..sporo jeszcze przed nami..jak choćby wymiana paneli na białe.Mąż także przemalował piękny żyrandol  na biało, który wcześniej miał kolor przecieranego jasno brązowego drewna... Tapetę udało nam się kupić w sklepie www.udekorujdom.pl  a oto link do strony tapety...http://www.udekorujdom.pl/tapety/eijffinger/pip/tapeta-eijffinger-pip-studio-313012?keyword=pip..I wszystko nagle nabrało świeżości,pozytywnej energii..i aż miło teraz przechodzić przez mój przedpokój...no i oczywiście nasza sunia Lady nie omieszkała powylegiwać się w nim na fotelu..miłego dnia...
Magda


             Przed metamorfozą




i już remoncik:)











































 











15 komentarzy:

  1. Bardzo ładna ta tapeta, od razu duużo jaśniej. A mogę zapytać jak mąż reaguje na takie różane (jakby nie było kobiece) motywy? Bo mój by chyba na to nie poszedł. Jak zrobiłam sobie poduszkę-kwiatka w łączkowy deseń to powiedział (żartem, ale jednak), żeby leżała na mojej połowie łóżka ;) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm mąż zaakceptował od razu..romantyk mój..pozdrawiam

      Usuń
  2. KOchana cudna! Ja także chciałabym takie romantyczne elementy w domu... może małymi kroczkami:) Bardzo, ale to bardzo mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie! Wspaniały efekt!! Bardzo mi się podoba!
    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna i romantyczna tapeta! no i ta psina czarująca :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Psina to nasza najwierniejsza modelka..choć czasami zasypia przy sesji.Pozdrawiam

      Usuń
  5. Przedpokój zrobił się śliczny, taki nostalgiczno-romantyczny. A stara wersja też była ładna:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo pozytywna zmiana,poprzednia tapeta była ładna ale rzeczywiście teraz zrobiło się jaśniej i zdecydowanie bardziej kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne, bije radością:)
    od razu pojawia się uśmiech na twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję..też tak się czuję kiedy schodzę po schodach i patrzę na tą tapetę.od razu humor mi się poprawia:)pozdrawiam

      Usuń
  8. Brawa za odwagę w kwestii wzorów. Żyrandol faktycznie piękny
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj ja kocham Pip Studio i też sobie marzę o tapecie od nich chyba czerwonej albo niebieskiej. Z Twojego wzorku mam obrusik
    http://insideproject8.blogspot.com/search/label/kwiatki

    Super, że ta czarna tapeta zniknęła!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zmiana... właśnie jak robiliśmy pokój córeczki to się zastanawiałam czy wybrać tę tapetę czy w wielkie grochy od Room Seven. Ostatecznie grochy wygrały pojedynek, ale nadal mam słabość do tej :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zakochałam się w Twoim blogu :) <3

    OdpowiedzUsuń
  12. To bardzo miło przeczytać taki komentarz..bardzo mnie to motywuje.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz.