Moja lista blogów

czwartek, 1 sierpnia 2013

Jest sobie domek

   Lato w pełni..okres remontów,nowych wyzwań...naszym wyzwaniem było zbudowanie domku w ogrodzie..gdzie wkrótce zamierzam otworzyć swój skromny showroom. Długo szukaliśmy ekipy, która podoła zadaniu, wszyscy producenci domków z regionu Śląska i Beskidu Śląskiego ..bali się chyba podjąć nasze wyzwanie..miało być skandynawsko, z białymi oknami, szarą elewacją drewnianą..każdy wymiękał..najlepiej to zrobić zwykły domek w kolorze brązowym ..(myśleli)...ale nie poddaliśmy się.       
   Po dłuższych poszukiwaniach znaleźliśmy przemiłego Pana ,który wziął na swe barki (albo bary) nasze wyzwanie..Powiedział "będzie pięknie" i jest! To zasługa Pana Darka Poloka polecamy z całego serca!!       -    http://www.altany-polok.pl/  
   To jeszcze nie koniec ozdabiania naszej chatki...na kolejne zdjęcia zapraszam wkrótce.Pozdrawiam cieplutko.Magda





















































33 komentarze:

  1. Wow! Chatka jest piękna, ja bym tam po prostu zamieszkała :) Kolejny dowód na to, że nie można rezygnować ze swoich marzeń i planów :)
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Marto..ja chyba też tam zamieszkam..ogrzewanie się zamontuje na zimę i chatka jak ta lala..aż kusi.Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Alez kapitalny ten domek-wygląda rewelacyjnie :-)). Czekam na zdjęcia z urządzonych wnętrz- szykuje sie cos pięknego :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niewiarygodne... nie wierzę. Jestem pod wrażeniem. Kochana pomysł cudny, wykonanie wspaniałe. I to wszystko w POLSCE?:) WOW

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Asiu w Polsce...u nas na Śląsku.Jak się człowiek uprze tak jak ja ..to będzie tak szukać aż znajdzie fachowców..pozdrowionka.

      Usuń
  4. Chatka jest boska, jej kolor, wykonanie-rewelacja:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie..też się nie mogę napatrzeć.Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  5. Super. Domek prześliczny i jeszcze ta cudowna kolorystyka!!! Bardzo w moim guście <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę Moniko ,że Ci się podoba...ach widzę ,że kochamy bardzo podobne rzeczy:)

      Usuń
  6. aaaa chyba oszaleję!cudowna!!!ja bym tam zamieszkała!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i może zamieszkam...tylko ogrzewanie zamontuję...zapraszam:)

      Usuń
  7. Witam... chatka piękna, stylowa, klimatyczna. Jest jak miało być pozdrawiam i gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyobrażam sobie ile trudów musiało kosztować znalezienie odpowiedniego wykonawcy, a teraz wygląda pięknie i wyjątkowo. Warto realizować marzenia - trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak zważywszy ,że każdy "fachowiec" zgrywa speca..jak dochodzi do omawiania szczegółów to wymięka ..tak u nas jest w Polsce!

      Usuń
  9. Domek jest cudny. Na mojej działce chciałabym mieć podobny. Mieszkam w bloku, ale działka z domkiem to moje największe marzenie. Cieszę się, że do Ciebie trafiłam i z miłą chęcią pozostaję na dłużej, jeśli można :)
    Pozdrawiam serdecznie-Dominika

    OdpowiedzUsuń
  10. wygląda jak z bajki,
    zapisałam adres strony, może kiedyś też spełnię marzenia..:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciesze się że tu trafiłam :))) Jestem w trakcie poszukiwań wykonawców.Twój domek jest naprawdę ładny , będę tu zaglądać i śledzić Twoje poczynania w urządzaniu :)
    Pozdrawiam
    Ollina

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda,że nie mieszkamy bliżej siebie,bo bym Ci taki domek chętnie postawiła:))Lubimy domki właśnie w stylu skandynawskim,u mnie na blogu jest nawet post o tym co robimy.Znalazłam Cię przez sklep,ponieważ szykuję się do zakupów i jeśli pozwolisz,to będę zaglądała.Zapraszam do siebie!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo się cieszę, że mnie znalazłaś...Rozumiem ,że masz firmę ,która stawia domki i sklepik w dekoracjami..? Będę zaglądać na pewno..bardzo mi miło Cię poznać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak stawiamy domy już 12 lat i strasznie mnie męczy że przeważnie stawiamy własnie takie typowe drewniane w wiejskim stylu domki,czasami zdarza się perełka w stylu skandynawskim lub nowoczesne budownictwo,ale bardzo sporadycznie.Tu pokazywałam to co ostatnio robiliśmy:http://smakzycia1.blogspot.com/2013/02/domy-drewniane.html
      A sklepik to moja miłość i pasja,walczę aby zaistniał,mam tam trochę rękodzieła,trochę innych dekoracji ale chcę powiększać asortyment.Będę bardzo cieszyć się z odwiedzin na blogu:)Czekam na wpłatę klienta,jeśli wszystko będzie ok.to bardzo chciałabym kupić niebieski dzban i miskę,bo kończę zmiany w kuchni:)

      Usuń
  14. O matko! Zachorowałam właśnie! Cudowne!! Mogłabym zamieszkać w tym domku:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Domek jest prze-cu-dny! Niesamowicie mi się podoba. :)

    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  16. OBŁED!!!! marzy mi się coś takiego małego na "graty" ogrodowe

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest PIĘKNIE, IDEALNIE I ZACHWYCAJĄCO !! :)) Tylko pozazdrościć ;))
    Pozdrawiam, i zapraszam na:
    www.maja-art-s.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzień dobry!
    Przeglądając ofertę Pana Poloka między innymi ten domek mnie zainteresował. Nawet chciałem go u siebie wybudować ale po dłuższym namyśle stwierdziłem że jednak nie będzie pasował do otoczenia. Zdecydowałem się na inny ale i tak jestem pod wrażeniem. Przeszukałem tego bloga (chyba kilka zdjęć z wystrojem znalazłem ale nie wiem czy to akurat ten domek), nie znalazłem jednak zdjęć domku jak on wygląda teraz a bardzo mnie to ciekawi. Mogliby Państwo udostępnić kilka zdjęć?
    Pozdrawiam
    Grzegorz

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz.