Moja lista blogów

środa, 10 lipca 2013

Witajcie po dłuższej przerwie..lato w całej swojej okazałości zagościło u nas na dobre.Tym razem troszkę zdjęć z mojej ostatniej podróży po Francji a dokładniej jej wybrzeżu i Prowansji.Nie muszę nikogo uświadamiać jak tam jest pięknie, otaczająca roślinność kipiąca z każdej strony, piękne kamienne uliczki z romantycznym charakterem i te knajpki..coś czego będę im zazdrościć do końca życia .Cała ta architektura tworzy swoistą całość, wszystko takie proste a tak urzekające..zapraszam do Prowansji.





























































7 komentarzy:

  1. przepieknie,bardzo bym chciała tam kiedyś pojechać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dałabym się pociąć, żeby w jednej z tych kawiarenek zjeść jakąś pyszność i cieszyć się widokiem. Francja to najbliższy mój cel podróży:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gorzej Asiu z rachunkiem w tej kawiarence:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne fotki, a moje serce ujęła ta z targu z latarniami. Kupiłabym wszystkie ;-) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę podróży:-) Pewnie by mi kart do aparatu nie starczyło na zdjęcia tych zakątków!! Ech, marzenia:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudownie, przepiękny blog!!
    ja też pisałam o moim PROWANSALSKIM MARZENIU na moim blogu.
    Pozdrawiam serdecznie
    aldia z arcadii kobiet

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz.