Moja lista blogów

środa, 3 kwietnia 2013

Niech wyjdzie już słońce..

..jak każdy z Was..powoli zaczynam tracić nadzieję, czy ta wiosna w końcu przyjdzie...powoli mam wrażenie ,że moja energia gdzieś ucieka..chyba każdy z Was czuje to samo...więc najlepszym sposobem jest napawać oczy czymś miłym, czymś co sprawia nam radość, co powoduje , że nasze zmysły zostają delikatnie popieszczone  ,pogłaskane..i tak na mnie działają kolory w moim domu ( i tu kilka fotek dla pocieszenia oczu)..choć nie ukrywam , że najbardziej brakuje mi zieleni , mojego rozkwitającego ogrodu, patrzenia na rozwijające się pąki i przedostające się z ziemi kiełki nowego życia...ale póki co..niech będzie błogo w domciu......To ciepło wnosi do mojego domu ceramika i emalia Ib Laursen słynnej już duńskiej firmy..

















2 komentarze:

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz.